Monday, June 13, 2011

really no eye see ady
tis time exam result
my bm--57 TT
but math ok la coz i really dunnoe how to do
sumore not enough time do,get 72
i think tis time maybe i will "bao mei"
=======================================
娱乐@亚洲真的很好笑!
我很喜欢看候佩岑跟SJ-m一起的时候
在巴士上对着一个还躺在婴儿车的小孩子唱太完美
圭:你知道了吗?
再来!sorry sorry sorry sorry
圭:你不知道啊?
人家才几岁哪里会知道。。
你晚上来我的梦里边,你..看我的演唱会
要..买票!要..排队
你来我的梦里边不用买票,不用排队
打电话给我,我..等你!
中~~文~~像~~吃~~饭~~一样~~简~~~~~单!
还有一个,原来有圭笼包的啊~
哈哈哈哈哈哈!!!
=================================
kevin gt a song--In your hand not bad~
tis song 2006 year geh
that time he still 15 years old...
this year i 15 years old,that year he 15 years old
why so big different har..?

No comments: