Saturday, May 7, 2011

啊~~~~

next time i go kl sendiri!
everytime oso like tis
sien ady==
original plan to giv them a suprise....
yesterday still feel very excited...
next time!
i wont giv anyone fetch me go ady
我真的觉得有些人很白痴
“你以为我找不到你啊?因为你跟 xx 有relationship
去她那边找你
就可以了”
这个是我第一次看到找仇人还要跟仇人解释要怎样找==
我最讨厌就是那些小妹妹一天到晚以为自己有料
还是背后有谁撑就搬那个人出来
骂别人丑,我很想跟他说“你需要一盆水吗?”
有本事你就站出来,大大声告诉全世界
那个人是你打的!
-----------------------------------------------------------------
i semakin like Taeyeon"s voice
powerful and not very sharp
especially high voice
geng dou~~~
SNSD finally gt a member i admire~


Liou,14th giv u listen~XD

No comments: